Методичний паспорт учителя


ХАРАКТЕРИСТИКА


Артюх Людмили Павлівни, учителя початкових   класів   Чутівської  ЗОШ
І-ІІІ ступенів Чутівського району Полтавської області, 1978 року народження, освіта повна вища, педагогічний стаж – 14 років, курсову перепідготовку пройшла в 2016 році.

Учителька має високу науково-теоретичну та методичну підготовку, широку ерудицію, на рівні сьогодення володіє методикою викладання в початкових класах. Творчо реалізує вимоги навчальних програм, усі уроки проводить на належному теоретичному й практичному рівні. Активно впроваджеє форми і методи організації навчально-виховного процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання учнів.
Застосовує нестандартні форми проведення уроку. Уміє оптимально поєднувати вибір репродуктивних і проблемно-пошукових, словесних і практичних методів. Раціонально добирає групові та індивідуальні форми роботи на уроці. Використовує сучасні  інформаційні технології навчання, можливості інтернету. При актуалізації опорних знань часто проводить інтерактивні вправи. На уроках використовує наочність: схеми, таблиці, ілюстрації, предметні малюнки, комп’ютерні презентації.
Працюючи над проблемою  „Поєднання інтерактивних методик навчання та розвиток пізнавальних здібностей на уроках математики з використанням інтерактивних технологій”  використовує прийоми, які формують уміння логічно міркувати, вирішувати нестандартні задачі, робити умовиводи без наочної опори, зіставляти судження за  вивченими правилами. Урок-подорож, урок-презентація, урок-віночок, урок-казка сприяють розширенню математичного кругозору молодших школярів, дають можливість більш упевнено орієнтуватись у найпростіших закономірностях навколішньої дійсності. Значна увага приділяється розвитку вмінь робити різні операції з числами: складати, порівнювати їх, уміння користуватися математичною термінологією.
Артюх Л.П. вимоглива до дітей, їхнього письма в зошитах під час виконання класних та домашніх робіт. На уроках постійно намагається створити такі мовленнєві ситуації, коли кожен учень має можливість висловитися, проявити себе в комунікативному процесі.
Творче ставлення до роботи забезпечує високу якість навчання школярів. Переважна більшість її вихованців має високий та достатній рівень навчальних досягнень. Добре читають, володіють обчислювальними навичками, уміють самостійно застосовувати на практиці набуті теоретичні знання, логічно висловлювати думку в усній та письмовій формі. Її учні - активні учасники конкурсів „Кенгуру”, „Смішний колосок”, „Колосок”.
Творчо впроваджує елементи педагогічного досвіду Джона Гопкінса, Михайла Богдановича та колег району й школи. Порівняно з рузультатами попередньої атестації багато зробила по естетичному оформленню класної кімнати та поновленню його дидактичним матеріалом. Людмила Павлівна вміло поєднує навчання і виховання. Вона любить дітей, знає їх психологію та вікові особливості. Свою роботу спрямовує на всебічний розвиток дітей, що охоплює інтелектуальні, моральні, трудові, фізичні, естетичні властивості людини. Стосунки з дітьми будує на довірі, повазі, вимогливості, справедливості.
Тісно співпрацює з батьками своїх вихованців, надаючи допомогу з питань навчання, виховання та розвитку їх дітей. Постійно займається самоосвітою, удосконалює педагогічну майстерність, загальну культуру, підвищує фаховий  кваліфікаційний рівень.
Бере активну участь у роботі дослідницької лабораторії та районного методичного об’єднання вчителів початкових класів. Передає свій педагогічний досвід колегам через проведення відкритих уроків, семінарів. Її творчі доробки опубліковані на порталі вчителів початкових класів „Урок”. Учителька не зупиняється на досягнутому, вона постійно в пошуку.
Активна в громадському житті школи. Вона член профспілкового комітету. Відзначається завнішньою і внутрішньою культурою, вимоглива до себе й до інших. Користується заслуженим авторитетом серед колег, учнів, громадськості.

Заслуговує присвоєння кваліфікаційної категорії „Спеціаліст вищої категорії ”.

Методичний паспорт учителя
Чутівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Загальні відомості про вчителя
Прізвище – Артюх
Ім'я – Людмила
По батькові – Павлівна
Дата народження – 21.04.1978р.
Освіта (який навчальний заклад закінчено, рік закінчення) – вища
ü Харківський  педагогічний коледж, 1998р.
ü Харківський педагогічний університет ім. В.Г.Сковороди, 2000р.
Спеціальність за дипломом – «Початкове навчання».
Кваліфікація (категорія, розряд, дата отримання) – спеціаліст першої категорії, 2012р.
Загальний стаж – 14 років
Педагогічний стаж – 14 років
Стаж роботи в навчальному закладі – 14 років
Яку посаду обіймає вчитель – вчитель початкових класів
Предмет, який викладає вчитель – українська мова, літературне читання, математика, природознавство, Я у світі, образотворче мистецтво, трудове навчання, фізична культура, основи здоров'я, інформатика.
Класне керівництво – класовод 4-А класу
Підвищення кваліфікації (з якої спеціальності, номер та дата видачі документа) – Учитель початкових класів, №3453 від 22 вересня 2016 р. ПОІППО                    (ПО 22518134/3384-16)

Методична робота
1.     Науково- методична тема, над якою працює вчитель : «Поєднання інтерактивних методик навчання та розвиток пізнавальних здібностей на уроках математики з використанням ІКТ»
2.      Володіння компютером – на середньому рівні
3.     Участь у ярмарці педтехнологій (рік, назва роботи) – 2017р. «Математичні цікавинки для Артема та Іринки»
4.     Участь у конкурсах «Учитель року» - не брала
5.     Публікації у фахових виданнях –
ü Сайт учителів початкових класів «Урок», 2016р.
6.     Методична робота на рівні району, школи –
ü Член районної творчої групи «Національно-патріотичне виховання»;
ü Член шкільної творчої групи;
ü Член дослідницької лабораторії вчителів початкових класів Чутівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Результативність роботи
1.     Рівень навчальних досягнень школярів (всього навчає учнів, високий та достатній рівні мають (кількість, відсоток))
Всього навчаю – 25 учнів
           Високий та достатній рівні мають:
ü Українська мова – 88%
ü Літературне читання – 96%
ü Математика – 76%
2.     Робота з обдарованими дітьми:
ü Математичний конкурс «Кенгуру»
·        2014р. – 8учнів;
·        2015р. – 5 учнів;
·        2016р. – 3 учні
ü Природничий конкурс «Колосок»
·        2014р. – 8 учнів;
·        2015 р. – 13 учнів;
·        2016р. – 5 учнів
ü Інтерактивний конкурс «Бобер»
ü 2016р. – 2 учні
Внутрішкільний контроль
1.     Відвідано уроків директором - ___
2.     Відвідано уроків заступником директора - ___
3.     Накази по стану викладання предметів, по рівню навчальних досягнень учнів
ü 14.05.2012р. №46-н
«Про результати підсумкових контрольних робіт учнів 1-4 класів з української мови»
Роботу вважати такою, що забезпечує засвоєння учнями навчального матеріалу з української мови.
ü 14.05.2012 р. №48-н
«Про рівень сформованості навичок читання учнів 1-3 класів»
Відмітити хорошу роботу по формуванню в учнів швидкісного та якісного читання.
ü 31.05.2012 р. №69-н
«Про рівень навчальних досягнень з математики 1-3 класів»
Відзначити позитивний напрям діяльності по формуванню в учнів математичної грамотності та культури писемного мовлення.
ü 04.12.2012 р. №136-н
«Про стан ведення зошитів з української мови учнями 2-4 класів та перевірку їх учителями»
Роботу вважати такою, що відповідає існуючим методичним вимогам.
ü 20.12.2012р. №145-н
«Про результативність контрольних робіт з української мови учнів 4 класів»
Роботу вважати такою, що забезпечує виконання програм з української мови.
ü 21.12.2012р. №149-н
«Про рівень сформованості навичок читання у 4 класах»
Роботу по формуванню навичок читання вважати такою, що забезпечує виконання навчальної програми.
ü 17.01.2013р. №4-н
«Про результати перевірки навчальних досягнень учнів 4 класів з математики»
Відзначити позитивний напрям роботи по формуванню в учнів культури оформлення письмових робіт з математики.
ü 12.06.2013р. №88-н
«Про результати ДПА з математики в 4 класах»
Відзначити роботу вчителя по формуванню рівня навчальних досягнень з математики.
ü 21.05.2014р.№75-н
«Про результати підсумкових контрольних робіт учнів 1-3 класів з української мови»
Відмітити результативну роботу.
ü 21.05.2014Р. №76-н
«Про рівень сформованості навичок читання учнів 1-3 класів»
Оголосити подяку за високий рівень по формуванню навичок читання.
ü 21.05.2015р. №74
   «Про результати підсумкових контрольних робіт учнів 1-3 класів з    української мови»
Відмітити результативну роботу.
ü 21.05.2015р.№ 75
«Про рівень сформованості навичок читання учнів 1-3 класів»
Роботу вважати такою, що відповідає вимогам навчальної програми.
ü 16.11.2015р. №225
«Про результати перевірки стану ведення зошитів з української мови учнями 2-4 класів»
Відзначити сумлінну та якісну роботу.
ü 23.05.2016р. №97
«Про рівень сформованості навичок читання учнів 1-3 класів»
Роботу вчителя вважати такою, що відповідає вимогам навчальної програми.
ü 23.05.2016р. №98
«Про результати підсумкових контрольних робіт учнів 1-3 класів з української мови»
Роботу вважати такою, що забезпечує засвоєння учнями навчальної програми.
ü 16.12.2016р. №247
«Про результати контрольних робіт з української мови учнів 4 класів за І семестр»
Відмітити позитивний напрям роботи по формуванню в учнів грамотного письма.
ü 21.12.2016р. №254
«Про результати перевірки стану ведення зошитів з української мови учнями 2-4 класів»
Відмітити сумлінну та якісну роботу по роботі з учнівськими зошитами з української мови.
ü 28.12.2016р. №264
«Про результати контрольних робіт з математики учнів 4 класів за І семестр»
Відмітити позитивний напрям роботи по формуванню в учнів обчислювальних навичків.

Накази по виховній та позакласній роботі
ü 24.04.2012р. №37-н
«Про підсумки Тижня початкових класів»
Оголосити подяку за організацію та проведення заходів у ході Тижня початкових класів.
ü 19.09.2012р. №96-н
«Про підсумки проведення Олімпійського тижня»
За високий рівень організації та проведення заходів у рамках Олімпійського тижня оголосити подяку
ü 05.10.2012р. №106-н
«Про участь у святкуванні Дня селища»
За хорошу організацію учнів у шкільному ярмарку та мистецьких конкурсах оголосити подяку
ü 17.10.2012р. №116-н
«Про підсумки проведення тижня географії»
Відзначити роботу по організації та підготовці учнів до участі у проведенні Тижня географії
ü 22.10.2012р. №119-н
«Про підсумки тижня початкових класів»
Відзначити роботу по організації та проведенні Тижня початкових класів
ü 26.01.2013р. №11-н
«Про підсумки проведення новорічних ранків та роботу по попередженню дитячого травматизму під час зимових канікул»
Відзначити роботу по організації та проведенню естетичного оформлення школи до Новорічних свят.
ü 11.04.2013р. №34-н
«Про підсумки огляду-конкурсу художньої самодіяльності серед учнів 2-11 класів»
Відзначити роботу по виявленню та підтримці обдарованих дітей, розвитку їх творчих здібностей.
ü 25.09.2013р. №116-н
«Про участь у святкуванні Дня селища»
Оголосити подяку за хорошу організацію учнів на участь у шкільному ярмарку та мистецьких конкурсах.
ü 05.10.2015р. №185
«Про участь у святкуванні Дня селища»
За високий рівень організації учнів оголосити подяку.
ü 05.10.2015р №186
«Про участь у районному спортивному святі»
Відзначити роботу вчителя по організації учнів на участь у районному спортивному святі.
ü 10.11.2015р. № 220
«Про підсумки Тижня біології»
Відзначити роботу по залученню учнів до участі в заходах Тижня біології.
ü 22.09.2016р. №181
«Про проведення Олімпійського тижня та Тижня масового футболу»
Відзначити роботу по залученню учнів до участі в конкурсах у рамках Тижня масового футболу.

Творча та громадська активність
ü 27.04.2015р. №62
«Про підсумки проведення обласного семінару керівників шкіл»
За активну участь оголосити подяку.

Звіт щодо організації освітнього процесу у 1-А класі опорного закладу «Чутівська ЗОШ І-ІІІ ступенів»

 

1.     Артюх Людмила Павлівна : 21.04.1978 р.н.

Освіта : вища.

Спеціальність: «Початкове навчання».

Стаж: 19 років.

Категорія: вища.

 

2.     У 1-А класі навчається 21 учень, з них 8 - дівчаток і 13- хлопців.

20 учнів відвідувало ЗДО ( 19 учнів – ЗДО «Світанок», 1 учень – ЗДО «Веселка»), 1 учень – виховувався вдома.

         Один учень ( Білан Захар) – ліворука дитина, згідно психологічних тестів, які провела учителька ще у перші дні навчання.

         Хоча у класі більшість хлопчиків, клас дисциплінований, дружній. Більшість дітей намагаються дотримуватись правил класу, які були обговорені та прийняті у перші дні навчання. Батьки підтримали ці правила також.

 

3.     Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, в якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й уміння застосовувати їх у повсякденному житті.

Нормативні документи (законодавство, підзаконні акти)

·         Закон України “Про освіту”

·         Закон України “Про загальну середню освіту”

·         Постанова від 21 лютого 2018 р. №87 “Про затвердження Державного стандарту початкової освіти»

·         РОЗПОРЯДЖЕННЯ Кабінету Міністрів від 14 грудня 2016 р. № 988-р “Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти “Нова українська школа” на період до 2029 року”

Наукова, науково-методична інформація

·         Концепція Нової української школи

·        Щодо тривалості уроку в початковій школі. Лист МОН України від 02.04.2018 №1/9-190“Щодо скороченої тривалості уроку для учнів початкової школи”

·        Професійний стандарт „Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти”

Навчальні програми, методичні рекомендації

·         Наказ МОН України№268 від 21.03.2018 “Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти”

·        Типові освітні програма, розроблені під керівництвом О.Я. Савченко, Р.Б.Шияна

·         Лист Міністерства освіти і науки України № 1/9-482 від 22.09.2021 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році»

·        Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання у початкових класах закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою

·        Методичні рекомендації щодо адаптаційного періоду для учнів першого класу у Новій українській школі Наказ МОН №923 від 20.08.2018 року

 

Ведення документації

·        Про затвердження методичних рекомендацій щодо заповнення класного журналу учнів 1 класу НУШ 07.12.2018

·            Методичні рекомендації щодо формувального оцінювання учнів 1 класу  Листи МОН від 18.05.2018 № 2.2-1250

та від 21.05.2018 № 2.2-1255

·                   Наказ МОН від 13.07.2021 № 813 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти”

 

4.       Наявність осередків

Згідно з «Методичними рекомендаціями щодо організації освітнього простору Нової країнської школи» Наказ № 283 від 23.03.2018 року повинно бути 8 навчальних осередків

ü навчально-пізнавальної діяльності (з партами/столами)

ü змінні тематичні осередки (дошки/фліп-чарти/стенди для діаграм з ключовими ідеями);

ü гри (настільні ігри, інвентар для рухливих ігор);

ü художньо-творчої діяльності (полички для зберігання приладдя та стенд для змінної виставки дитячих робіт);

ü куточок живої природи для проведення дослідів (пророщування зерна, спостереження та догляд за рослинами, акваріум);

ü відпочинку (з килимом для сидіння та гри, стільцями, кріслами-пуфами, подушками з м’яким покриттям);

ü дитяча класна бібліотечка;

ü осередок вчителя (стіл, стілець, комп’ютер, полиці/ящики, шафи для зберігання дидактичного матеріалу тощо).

У 1-А класі учителька разом з вихователькою Сорочинською Г.Я та батьками організували усі 8 осередків та наповнили їх відповідно .

          Осередок навчально-пізнавальної діяльності містить: учнівські парти, учнівські стільці, інтерактивну дошку з проектором, навчальні підручники та друковані посібники.

         Змінні тематичні осередки ( національно-патріотичний; письменники рідного краю, дошка для стіни слів та дитячих малюнків, полички для тематичних виробів).

         Осередок гри містить килимок-пазли, стіл для настільних ігор, настільні ігри, конструктори Лего PLAY BOX, різноманітні конструктори та міні-осередки «Лікарня», «Магазин», «Дорога», м’ячі, прапорці, іграшки.

         Осередок художньо-творчої діяльності : альбоми, фарби, фломастери, кольорові олівці, кольоровий папір та картон, клей, стіл, стенд змінної експозиції для дитячих виробів.

         Куточок  природи: термометр, глобус, динамічний куточок , прилади для дослідження.

         Куточок відпочинку: килимок-пазли, подушки для сидіння, хатинка тиші .

         Дитяча класна бібліотечка поповнена книгами, які принесли діти та учителька.

         Осередок вчителя: учительський стіл, учительський стілець, ноутбук, безліч дидактичного матеріалу, шафи для зберігання, контейнери.

 

5.             Рівень готовності учнів до навчання у школі.

1-А клас має такі результати:

ü Рівень сприйняття вчителя: 65% - високий рівень сприйняття; 35% - низький;

ü Розвиток сприйняття та дрібної моторики рук : 60% - високий рівень, 40% - низький;

ü Мисленнєві операції : 80% - високий рівень, 20 % - низький;

ü Мотивація до навчання : 50% - навчальна мотивація, 15% - ігровий мотив, 30% - позиційна мотивація, 5% - соціальна мотивація.

Так як визначення психологічної готовності було проведено і жовтні, коли учні уже пройшли добуквенний період і почали буквенний період, то згідно цих висновків учні мають достатній рівень готовності до школи.

 

Згідно спостережень учителя щодо готовності дітей до школи:

ü Високий рівень – 2 учні (10%);

ü Достатній рівень – 10 учнів (47%);

ü Середній рівень – 6 учнів (29%);

ü Низький рівень – 3 учні (14 %)

Згідно даних дослідження учні мають середньо-достатню готовність до школи.

 

1 учень не вмів тримати правильно ручку, 3 учні не вміли орієнтуватися на аркуші паперу.

Використовуючи різноманітні методики, учителька намагається досягти необхідних результатів.

6.     Аналіз освітніх галузей.

 

·  мовно-літературна (українська мова та література, мови та літератури відповідних корінних народів і національних меншин, іншомовна освіта);

·  математична;

·  природнича;

·  технологічна;

·  інформатична;

·  соціальна і здоров’язбережувальна;

·  громадянська та історична;

·  мистецька;

·  фізкультурна.

Мовно-літературна освітня галузь включає українську мову та літературу, мови та літератури відповідних корінних народів і національних меншин, іншомовну освіту.

Метою вивчення української мови та літератури, мов та літератур відповідних корінних народів і національних меншин є формування комунікативної, читацької та інших ключових компетентностей; розвиток особистості здобувачів освіти засобами різних видів мовленнєвої діяльності; здатності спілкуватися українською мовою, мовами відповідних корінних народів і національних меншин для духовного, культурного і національного самовираження, користуватися ними в особистому і суспільному житті,  міжкультурному діалозі; збагачення емоційно-чуттєвого досвіду, розвиток мовленнєво-творчих здібностей

Метою математичної освітньої галузі є формування математичної та інших ключових компетентностей; розвиток мислення, здатності розпізнавати і моделювати процеси та ситуації з повсякденного життя, які можна розв’язувати із застосуванням математичних методів, а також здатності робити усвідомлений вибір.

 

Метою природничої освітньої галузі є формування компетентностей в галузі природничих наук, техніки і технологій, екологічної та інших ключових компетентностей шляхом опанування знань, умінь і способів діяльності, розвитку здібностей, які забезпечують успішну взаємодію з природою, формування основи наукового світогляду і критичного мислення, становлення відповідальної, безпечної і природоохоронної поведінки здобувачів освіти у навколишньому світі на основі усвідомлення принципів сталого розвитку

 

Метою технологічної освітньої галузі є формування компетентностей в галузі техніки і технологій та інших ключових компетентностей, здатності до зміни навколишнього світу засобами сучасних технологій без заподіяння йому шкоди, до використання технологій для власної самореалізації, культурного і національного самовираження

 

Метою інформатичної освітньої галузі є формування інформаційно-комунікаційної компетентності та інших ключових компетентностей, здатності до розв’язання проблем з використанням цифрових пристроїв, інформаційно-комунікаційних технологій та критичного мислення для розвитку, творчого самовираження, власного та суспільного добробуту, навичок безпечної та етичної діяльності в інформаційному суспільстві.

 

Метою соціальної і здоров’язбережувальної освітньої галузі є формування соціальної компетентності та інших ключових компетентностей, активної громадянської позиції, підприємливості, розвиток самостійності через особисту ідентифікацію, застосування моделі здорової та безпечної поведінки, збереження власного здоров’я та здоров’я інших осіб, добробуту та сталого розвитку.

 

Метою громадянської та історичної освітньої галузі є формування громадянської та інших компетентностей, власної ідентичності та готовності до змін шляхом осмислення зв’язків між минулим і сучасним життям, активної громадянської позиції на засадах демократії, поваги до прав і свобод людини, толерантного ставлення до оточуючих, набуття досвіду життя в соціумі з урахуванням демократичних принципів.

 

Метою мистецької освітньої галузі є формування культурної та інших компетентностей, цінностей у процесі пізнання мистецтва та художньо-творчого самовираження в особистому та суспільному житті, поваги до національної та світової мистецької спадщини.

 

Метою фізкультурної освітньої галузі є формування соціальної та інших ключових компетентностей, стійкої мотивації здобувачів освіти до занять фізичною культурою і спортом для забезпечення гармонійного фізичного розвитку, підвищення функціональних можливостей організму, вдосконалення життєво необхідних рухових умінь та навичок.

 

7.     Пріоритетні методи роботи на уроках 

 

Інтегроване навчання — сучасна педагогічна технологія

Інтегрований підхід найбільш доцільний у початковій освіті, тому що застосовний у кількох варіантах інтеграції 

·  у межах однієї навчальної дисципліни, коли вчитель об’єднує на одному уроці вивчення кількох різнотипних тем чи розділів

·  в межах кількох споріднених дисциплін, наприклад теми з рідної мови та літератури, математики й інформатики, природознавства та «Я у світі»

·  різнопланових та різнонаправлених дисциплін (цей вид інтеграції найважчий, але й найефективніший).

Технологія формування критичного мислення

Дуже близькою по своїй сутності до інтегрованого навчання є технологія формування критичного мислення в початкових класах (в першу чергу на уроках рідної мови та читання). Вона зобов’язує до:

·  ведення дискусій та участі в них усіх учнів класу

·  виявлення власної думки учня

·  пов’язування нової інформації з уже вивченою

·  навчання учнів критично розмірковувати на основі вже вивченого

·  вміння поєднувати колективну та індивідуальну роботу.

В середовищі педагогів-практиків цю технологію перш за все пов’язують з двома відмінними методами:

«Мозкового штурму»

1.це загальна дискусія з продукуванням найбільшої кількості ідей щодо вирішення проблеми, означеної вчителем, та їх фіксацією

2.немає запитань, доступні всі дитячі ідеї, учні згадують усе з минулих тем — ключові переваги методу

«Асоціативного куща (гронування)»

1.передбачає не висловлювання ідей та інформації з минулих тем, а представлення образів, емоцій, почуттів з приводу предмета обговорення

2.йдеться про стимулювання асоціативного мислення

Учитель записує ключове слово на дошці (наприклад, «весна»), а діти висловлюють свої асоціації з цього приводу — птахи прилетіли, сонечко, сніг розтанув, тепло, квіти розквітають, весело тощо. Коли запас слів вичерпано, вчитель пропонує встановити зв’язки між словами, наголосивши, що немає правильних чи неправильних асоціацій — усі вони індивідуальні. Так відбувається перехід до вивчення нової теми, написання твору, контрольної роботи тощо

Інші технології навчання НУШ

Широко вживаними в освітньому процесі в 1–4-х класах є ігрові технології.

Нова українська школа також рекомендує до застосування:

·  ІКТ-технології — через демонстрацію та власну роботу на інтерактивній дошці, з ноутбуком, смарт-телевізором, з прослуховуванням через навушники тощо, аби активізувати пам’ять і розумові процеси учнів

·  парно-групові технології

·  технології особисто зорієнтованого навчання

·  авторські технології відомих майстрів педагогічної праці

·  технології рівневої диференціації та інші.

Усі вони при оптимальному застосуванні та поєднанні здатні значно підсилити ефективність освітнього процесу в початковій ланці й отримати гідний результат у вигляді комплексу не знань, вмінь та навичок, а компетентностей, необхідних для життя та подальшого навчання молодших школярів.

 

Отже, працюючи зі своїми першокласниками, я використовую Порадник для вчителя: Нова українська школа, де можу почерпнути для себе безліч цікавої інформації щодо методів та форм роботи у НУШ.

 

Широко впроваджую :

ü «Щоденні 5» ( читання для себе, читання з другом, слухання, робота зі словами, письмо для себе) на уроках української мови;

ü «Щоденні 3» ( математика для себе, математика з другом, математика письмово) на уроках математики;

ü «Асоціативний кущ»;

ü «Мікрофон»;

ü Кубик Блума;

ü «Шість капелюхів мислення»;

ü Дослідження;

ü Парна та групова робота;

ü Аналітико-синтетичний метод вивчення літер( від звука до букви);

ü Маніпуляції з предметами на уроках математики з мушлями, грибочками, Лего «Шість цеглинок», предметними малюнками;

ü «Шість цеглинок», як ігровий метод, що розвиває пам'ять, уяву, увагу, мислення, конструкторські здібності, спостережливість, зв’язне мовлення, витривалість, зосередженість і т.п.

 

8.     Робота з батьками.

Питання ефективної взаємодії між учителем та батьками ніколи не втрачало свої актуальності, тому що батьки – перші вихователі своєї дитини.

Партнерство у школі будується на засадах добровільності, рівності, порозуміння та взаємодопомоги. Саме такими принципами я керуюся у своїй роботі.

Широко впроваджую  індивідуальні зустрічі-спілкування, батьківські збори-тренінги,  онлайн-спілкування через Viber та телефонні зв’язки.


Немає коментарів:

Дописати коментар